Рухливі ігри за творами В.О. Сухомлинського /Files/images/tematichn_/suhomlnskiy/Рух 3.jpg

Рухлива гра "Телятка на лужку" (за творомВ.Сухомлинського «Злий ведмедик чи добрий»)

Завдання гри: біг по прямій з ловінням. Виховання витривалості, уміння використовувати рухи за умовним сигналом.

Хід гри.

Діти обирають лічилкою одну дитину, яка буде пастушком, всі інші діти - це телятка.

Один бік майданчика відокремлюють лінією, це загін для теляток. Дитина, що зображає пастушка, стоїть за лінією, а решта стає в шеренгу на протилежному боці майданчика за лінією. Решта території майданчика – пасовище.

На слова вихователя:

Гей, телята не баріться,

На лужку мерщій пасіться,

Як покличе пастушок,

Залишайте свій лужок!

Діти йдуть на галявину пастися, нахиляються немов би щипають траву, підводяться, бігають по всьому майданчику.

По закінченню слів пастушок, починає ловити дітей, якщо він зловить умовну кількість дітей (2-3), пастушка змінюють.

Вказівки до гри: вихователь стежить, щоб усі діти присідали і підводились.

В кінці гри вихователь визначає найспритнішу дитину, яка ні разу не була зловлена і пастушка, який швидше і більше за інших зловив телят.

На роль пастушка зловлених дітей не обирають.

Рухлива гра «Чиї рукавички» (за творомВ.Сухомлинського «Зелені рукавички»)

Завдання гри: Ходьба,біг по всьому майданчику в різних напрямках . Виховання швидкої орієнтації в просторі, уміння швидко діяти за сигналом.

Хід гри.

Діти стають у коло й лічилкою обирають два гравці, одна ластівка, інший – горобчик. Посеред кола кладуть обруч, який є будинком для ластівки. Дитина, яка є ластівкою стає в будиночок (обруч), а інша дитина – горобчик ходить позаду дітей, що утворюють коло. Діти, взявшись за руки промовляють слова:

Ластівка з горобчиком зустрічались,

Між собою голосно сперечались,

«Чия ж то домівка? Чиє ж то гніздечко?

Кому в ньому жити буде доречно?

По закінченню слів, діти піднімають руки, ластівка вибігає з обруча за коло. Діти опускають руки, ідучи по колу промовляють слова: «раз, два, три, гніздечко займи!» В цей час ластівка і горобчик бігають за колом по всьому майданчику. По закінченню слів діти стають і піднімають руки. Хто перший залетів і став, той і буде власником будинку.

Правила гри: Ластівка повинна прагнути залетіти першою до свого гнізда.

Вказівки до гри: На початку гри діти стають колом і промовляють слова, а згодом, коли зрозуміють правила гри, рухаються по колу вправо, а при повторенні вліво. Вихователь стежить, щоб діти додержувались правильного кола та не заважали птахам влітати до гнізда.

Рухлива гра «Миколчин мішечок» (за творомВ.Сухомлинського «Жолуді для діброви»)

Завдання гри: Розвивати вміння орієнтуватися в просторі та виховувати спостережливість.

Хід гри.

Діти сидять на лавці (стільцях) з однієї сторони майданчика або залу.

Вихователь, називаючи кого-небудь з дітей, подає мішечок з жолудями. Потім всі діти разом стають до стіни і заплющують очі. Вихователь промовляє слова; «Ти,мішечок візьми і далеко поклади, ну а нам його, малята, треба буде розшукати»

Микола - дитина, вибрана вихователем, тим часом, ховає мішечок з жолудями і повертається на місце.

Вихователь, звертаючись до дітей, промовляє: «Раз, два, три нам мішечок покажи!»

Діти розплющуючи очі, починають шукати мішок. Хто перший знайшов, приносить його Миколі.

При повторенні гри ховає мішечок та дитина, яка його знайшла.

Правила гри:Мішок ховати так, щоб легко було його знайти.

Вказівки до гри: діти повинні заплющувати очі та відвертатися. А вихователь спочатку допомагає дітям ховати мішок

Кiлькiсть переглядiв: 1501