Конспект заняття з малювання пальчиками в першій молодшій групі «Намиста для ляльки Каті»
Розробила заняття Мілентьєва Юлія Михайлівна, вихователь групи № 2
Види дитячої діяльності:ігрова, комунікативна, пізнавально дослідницька,продуктивна, сприйняття художньої літератури.
Мета:
- вчити малювати нетрадиційним способом - пальчиками, використовую яскраві фарби;
- малювати точки ( "намистинки") один за одним на нитці;
- створити радісний настрій - "подарувати ляльці намиста";
- вчити слухати вірш, відповідати на питання вихователя.
Матеріали та обладнання:фарби червоного кольору, половинка листа альбому з намальованою ниточкою, лялька, коробочка,справжні намиста, "чарівна паличка", серветки.
1. Організаційний момент:
Вихователь: Діти, сьогодні до нас в гості прийшла лялька Катя, послухайте про неї вірш (читає вірш Г. Бойко "Лялька")
Цією ляльки хто не знає?
Краще ляльки не знайдеш.
Відразу очі відкриває,
Тільки на руки береш.
Я одягну ляльки намиста,
Футболка нове пошию
Чи не вести ж мені до бабусі
У старому лялечку мою.
Діти, наша лялька Катя зібралася в гості до бабусі, одягла гарну сукню, хотіла надіти намисто, але вони порвалися і все намистинки розсипалися. Лялька дуже засмутилася, їй сумно, шкода намиста. Може ми з вами, зможемо їй допомогти зібрати намистинки на нитку? (Відповіді дітей).Бус у нас немає, але є аркуші паперу і різнокольорові фарби: червоні, жовті, зелені (показую їх). Ми можемо намалювати намистинки. Діти, а яка форма у намистин, на що вони схожі? (Відповіді дітей). Правильно,намистини круглі, як горошок. Обведіть пальцями в повітрі кружечки. Перед тим як почнемо малювати, давайте разомнём руки, зробимо зарядку.
Физкультминутка:
Плічками ми покрутив,
І про ручки не забудемо,
Пальчиками потрясём,
І трошки відпочинемо!
2. Основна частина:
Умочують палець у фарбу і прикладаю до нитки, намальованої на аркуші, малюю близько один до одного «намистини»! Потім пропонуюдітям малювати самостійно, акуратно користуватися фарбою, в разі потреби використовувати серветки,заохочую словесно дітей, у яких виходять намиста, і допомагаю затрудняющимся дітям.
Вихователь: Діти, давайте всі ваші намиста покажемо ляльці Тані. Подивіться,як вона радіє, їй все намиста сподобалися, навіть не знає, які вибрати! Діти, у мене є «чарівна паличка», я зараз приберу в коробочкувсе намальовані намисто, накрию серветкою і скажу чарівні слова. Що з цього вийде, ми зараз побачимо: «Крібле, Крабла, бумс!» Відкриваю коробочку, а в ній справжні намиста для нашої Катрусі! Поплескайте в долоні, порадійте разом з нею. Одягнемо намиста на ляльку. Ось які гарні намиста, Катя дуже задоволена, дякую, діти, вам всім.