/Files/images/chelovechki_pedsovet/photo.jpg На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», комунальним закладом «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 354 комбінованого типу Харківської міської ради» (далі – ЗДО) проаналізовано роботу зі зверненнями громадян за підсумками 2019 року.

Всього протягом 2019 року до закладу надійшло 44 звернень, що на 31 меньше ніж у 2018 році. Із загальної кількості звернень, адміністрацією опрацьовано 4 письмових та 40 усних. В 2019 році в порівнянні з 2018 роком не поступило колективних звернень. Всі звернення вирішувались своєчасно та належним чином, відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян».

Серед питань, які порушувались найчастіше, зустрічаються питання щодо електронної черги, влаштування до ЗДО, збереження місця під час літнього оздоровчого періоду, видачі документів на дітей у зв`язку з вибуттям до школи або з інших причин. Особливе місце займають звернення батьків дітей соціально не захищених категорій: це багатодітні сім’ї, малозабезпечені, внутрішньо переміщені, сім’ї дітей-інвалідів тощо.

Серед письмових звернень – запити на інформацію від запитувача Ємець Марини Сергіївни, відповіді на які були своєчасно надані відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян».

Кiлькiсть переглядiв: 823